nl Nederlands

Veelgestelde vragen

Festival Jong Talent 2022

Hoe kan ik kaarten kopen?

U kunt kaarten kopen via onze ticketpagina. De passe-partouts zijn inmiddels uitverkocht, losse concertkaarten zijn nog wel beschikbaar.

Naar de ticketpagina

Wat kosten de tickets?

De prijzen voor Festival Jong Talent 2022 zijn als volgt:

Ticket
Prijs* .
Eilanderprijs**
Passe-partout totaal
€ 310,- € 217,-
Passe-partout weekend
€ 120,- € 84,-
Passe-partout midweek
€ 210,- € 147,-
Breakfast-concert € 10,- € 7,-
Koffieconcert € 17,- € 11,90
Middagconcert € 17,- € 11,90
Avondconcert € 23,- € 16,10
Salon de Thé € 26,- € 18,20
Dagkaart Openbare Masterclasses € 10,- € 7,-
Present-concerten € 13,50 € 9,45
Documentaire € 8,- € 5,60
Lezing € 10,- € 7,-

*Bovenstaande prijzen zijn exclusief administratiekosten.
**Om in aanmerking te komen voor de eilanderprijs moet u ingeschreven staan bij de gemeente Schiermonnikoog.

Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig?

Nee, sinds de recente versoepelingen gelden er geen beperkende maatregelen. Het tonen van een coronatoegangsbewijs is niet nodig.

Hebben de concerten een pauze?

Alle concerten vinden plaats zonder pauze, met uitzondering: bij de Avondconcerten in De Stag is er wél een pauze, met geopende bar.

Het concert is uitverkocht, is er een wachtlijst?

Nee, voor uitverkochte concerten is er geen wachtlijst. Wel kunt u onze vraag- en aanbodpagina raadplegen als plek waar kaartkopers onderling kunnen communiceren voor het aanbieden of zoeken van kaarten, dit loopt buiten ons om.

Op de vraag-en aanbodpagina kunnen bezoekers die verhinderd zijn hun kaarten aanbieden en delen samen met hun contactgegevens. Zo kunnen geïnteresseerden direct contact met hen opnemen.

Tijdens het festival hangt er een prikbord bij de festivalbalie, als vraag- en aanbodplek op het eiland.

Naar de vraag- en aanbodpagina

Waar kan ik op het eiland terecht met mijn vragen?

Op elke concertlocatie helpen onze vrijwilligers u graag. Verder is de festivalinformatiebalie in Hotel Van Der Werff, gevestigd te Reeweg 2, dagelijks geopend:
Vrijdag 11 maart: 14:00 – 17:00 uur
Zaterdag 12 t/m donderdag 17 maart: 09:30 – 17:00 uur

Kaartverkoop

Hoe kan ik online tickets bestellen?

  • Klik in het programma op het concert dat u wilt bezoeken.
  • Rechts ziet u de knop ‘ bestel tickets’. Bestel het aantal gewenste tickets. Deze verschijnen nu in uw winkelmandje (bovenin de menubalk).
  • Wilt u direct afrekenen? Klik dan op het winkelmandje en u wordt naar de pagina geleid waar u uw bestelling kunt afronden.
  • Wilt u eerst verder winkelen? Klik dan naar door naar de andere concerten die u wilt bezoeken, verzamel de tickets in uw winkelmandje en rond uw bestelling af als u alle tickets heeft besteld.

Meer informatie over kaartverkoop

Ik heb mijn tickets besteld en wil afrekenen, hoe ga ik nu verder?

  • Klik op het winkelmandje rechts bovenin de menubalk
  • U komt nu op de bestelpagina, waar u een overzicht ziet van de door u bestelde tickets*
  • Onderaan vindt u de knop ‘Plaats bestelling’ -> klik hierop
  • Vervolgens krijgt u de keuze om in te loggen of een account aan te maken. Indien u al eerder bij ons heeft besteld, kunt u met uw bestaande wachtwoord inloggen. Maak anders een nieuw account aan via ‘Nieuwe bezoeker’
  • Tenslotte kunt u uw bestelling afrekenen* Eventueel kunt u hier uw bestelling nog wijzigen

Meer informatie over kaartverkoop

Mijn gegevens worden niet herkend wanneer ik wil inloggen. Hoe kan dit?

Mogelijk heeft u het verkeerde wachtwoord of e-mailadres gebruikt. U kunt uw wachtwoord opvragen door te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’. Als dit niet het geval is, heeft u nog geen account in ons ticketsysteem. U dient dan een account aan te maken via de zwarte balk ‘Nieuwe bezoeker’.

Ik heb een actiecode. Hoe gebruik ik die?

Klik in het programma op het evenement dat u wilt bezoeken. Onder de prijzen vindt u het veld ‘Actiecode?’. Vul hier eerst uw actiecode in, klik op de knop met het naar beneden wijzende pijltje ernaast, en de kortingsprijs wordt direct daaronder getoond. U kunt nu uw kaarten tegen deze kortingsprijs bestellen. De actiecode wordt meteen verrekend voor alle evenementen waarvoor uw korting geldt. U kunt één code tegelijk gebruiken (geen ‘stapelkorting’).

Ik ben lid van Natuurmonumenten. Krijg ik dan korting?

Leden van Natuurmonumenten betalen € 5,– (i.p.v. € 8,–) voor natuurexcursies. Deze korting geldt niet voor de Sterrenwandeling.

Hoe ontvang ik mijn e-tickets?

U kunt uw tickets direct na bestelling downloaden. Ze worden tevens per e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u tijdens het bestellen hebt opgegeven.

Ik heb geen printer en kan daarom geen e-ticket afdrukken.

U hoeft uw e-ticket niet te printen, maar mag het ook op uw smartphone tonen bij de entree van het concert. Lukt dit ook niet, dan kunnen wij uw ticket afdrukken bij de informatiebalie in Hotel Van der Werff, die geopend is tijdens alle festivaldagen.

Ik heb mijn e-ticket nog niet ontvangen, wat nu?

Heeft u na een dag nog geen mailbericht met de e-tickets ontvangen, controleer of de mail misschien in de spambox (ongewenste mail) is terecht gekomen. Controleer ook of uw mailbox niet vol is, dan kan de e-mail niet worden afgeleverd. Controleer of u op dit moment gebruik maakt van de mailbox die u bij het bestellen hebt opgegeven. Heeft u de e-tickets toch niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@schiermonnikoogfestival.nl.

Ik ben onverwachts verhinderd of heb kaarten over. Mag ik deze teruggeven?

Nee. Eenmaal gekochte kaarten kunnen niet worden teruggenomen. Wel kunt u de kaarten aanbieden op de vraag- en aanbodpagina (NB: dit gaat buiten de festivalorganisatie om):
Binnenkort delen we de link van de vraag- en aanbodpagina.

Contact

Stond uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via info@schiermonnikoogfestival.nl.

De tickets zijn toegevoegd aan uw winkelmandje Het winkelmandje in bijgewerkt
Bekijk