Veelgestelde vragen
Hoe kan ik online tickets bestellen?
- Ga vanaf 1 juni 12:00 (start reguliere kaartverkoop) naar de ticketspagina en vervolg het bestelproces door op ‘losse concertkaarten’ of ‘passe-partouts’ te klikken
- Bestel het aantal gewenste tickets. Deze verschijnen nu in uw winkelmandje (rechts bovenin de menubalk).
- Wilt u direct afrekenen? Klik dan op het winkelmandje en u wordt naar de pagina geleid waar u uw bestelling kunt afronden.
- Wilt u eerst verder winkelen? Klik dan naar door naar de andere concerten die u wilt bezoeken, verzamel de tickets in uw winkelmandje en rond uw bestelling af als u alle tickets heeft besteld.
Ik ben niet handig met internet, kan ik op een andere manier tickets kopen?
Ja, u kunt het bestelformulier printen en opsturen per post óf ons uw bestelformulier per mail toesturen.
Wat kosten de tickets?
De prijzen zijn als volgt:
PRIJZEN VOORJAARSEDITIE 2023
Losse concertkaarten |
regulier* | eilander** |
Breakfast-concert | € 10,- | € 7,- |
Koffieconcert | € 18,- | € 13,- |
Middagconcert | € 18,- | € 13,- |
Avondconcert | € 25,- | € 17,50 |
Present-concert | € 13,50 | € 9,50 |
Salon de Thé | € 30,- | € 21,- |
Masterclasses dagkaart | € 10,- | € 7,- |
Masterclass halve dagkaart | € 6,- | € 4,20 |
Documentaire | € 10,- | nvt |
Lezing | € 10,- | nvt |
Passe-partouts |
regulier . |
eilander** |
Passe-partout totaal (incl. huurfiets) . |
€ 330,- | € 231,- |
Passe-partout totaal (exl. huurfiets) |
€ 315,- | € 216,- |
Passe-partout weekend (incl. huurfiets) |
€ 120,- | € 84,- |
Passe-partout weekend (exl. huurfiets) |
€ 115,- | € 79,- |
Passe-partout midweek (incl. huurfiets) |
€ 225,- | € 157,- |
Passe-partout midweek (exl. huurfiets) |
€ 215,- | € 147,- |
Ik woon op het vasteland maar heb een huisje op Schiermonnikoog. Kom ik dan in aanmerking voor de eilanderprijs?
Nee. Om in aanmerking te komen voor de eilanderprijs moet u ingeschreven staan bij de gemeente Schiermonnikoog. Bij de verkoop tijdens het festival kan om een bootkaart gevraagd worden.
Het concert is uitverkocht, is er een wachtlijst?
Nee, voor uitverkochte concerten is er geen wachtlijst. Wel kunt u onze vraag- en aanbodpagina raadplegen als plek waar kaartkopers onderling kunnen communiceren voor het aanbieden of zoeken van kaarten, dit loopt buiten ons om.
Op de vraag-en aanbodpagina kunnen bezoekers die verhinderd zijn hun kaarten aanbieden en delen samen met hun contactgegevens. Zo kunnen geïnteresseerden direct contact met hen opnemen.
Tijdens het festival hangt er een prikbord bij de festivalbalie, als vraag- en aanbodplek op het eiland.
Ik heb een actiecode. Hoe gebruik ik die?
Klik in het programma op het evenement dat u wilt bezoeken. Onder de prijzen vindt u het veld ‘Actiecode?’. Vul hier eerst uw actiecode in, klik op de knop met het naar beneden wijzende pijltje ernaast, en de kortingsprijs wordt direct daaronder getoond. U kunt nu uw kaarten tegen deze kortingsprijs bestellen. De actiecode wordt meteen verrekend voor alle evenementen waarvoor uw korting geldt. U kunt één code tegelijk gebruiken (geen ‘stapelkorting’).
Ik heb mijn tickets besteld en wil afrekenen, hoe ga ik nu verder?
- Klik op het winkelmandje rechts bovenin de menubalk
- U komt nu op de bestelpagina, waar u een overzicht ziet van de door u bestelde tickets
- Onderaan vindt u de knop ‘Plaats bestelling’ -> klik hierop
- Vervolgens kunt u uw emailadres invullen en krijgt u de keuze om in te loggen of uw bestelling te plaatsen zonder account
- Tenslotte kunt u uw bestelling afrekenen
Hoe ontvang ik mijn e-tickets?
U kunt uw tickets direct na bestelling downloaden. Ze worden tevens per e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u tijdens het bestellen hebt opgegeven.
Ik heb geen printer en kan daarom geen e-ticket afdrukken.
U hoeft uw e-ticket niet te printen, maar mag het ook op uw smartphone tonen bij de entree van het concert. Lukt dit ook niet, dan kunnen wij uw ticket afdrukken bij de informatiebalie in Hotel Van der Werff, die geopend is tijdens alle festivaldagen.
Ik heb mijn e-ticket nog niet ontvangen, wat nu?
Heeft u na een dag nog geen mailbericht met de e-tickets ontvangen, controleer of de mail misschien in de spambox (ongewenste mail) is terecht gekomen. Controleer ook of uw mailbox niet vol is, dan kan de e-mail niet worden afgeleverd. Controleer of u op dit moment gebruik maakt van de mailbox die u bij het bestellen hebt opgegeven. Heeft u de e-tickets toch niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@schiermonnikoogfestival.nl.
Ik ben onverwachts verhinderd of heb kaarten over. Mag ik deze teruggeven?
Nee, eenmaal gekochte kaarten kunnen niet worden teruggenomen. Wel kunt u onze vraag- en aanbodpagina raadplegen als plek waar kaartkopers onderling kunnen communiceren voor het aanbieden of zoeken van kaarten, dit loopt buiten het festival om.
Op de vraag-en aanbodpagina kunnen bezoekers die verhinderd zijn hun kaarten aanbieden en delen samen met hun contactgegevens. Zo kunnen geïnteresseerden direct contact met hen opnemen.
Tijdens het festival hangt er een prikbord bij de festivalbalie, als vraag- en aanbodplek op het eiland.
Krijg ik mijn ticketgeld terug als het festival moet worden afgelast?
Ja, als we het festival onverhoopt moeten afgelasten op last van de overheid, ontvangen alle kaartkopers het ticketbedrag exclusief administratiekosten retour.
Contact
Stond uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via info@schiermonnikoogfestival.nl.