Tickets
nl Nederlands

Veelgestelde vragen

Internationaal Kamermuziekfestival Schiermonnikoog 2021

Wanneer vindt het festival plaats?

Het Internationaal Kamermuziekfestival Schiermonnikoog vindt van 2 t/m 7 oktober 2021 plaats.

Lees meer informatie op de festivalpagina

Wanneer komt het programma online en gaat de kaartverkoop van start?

De data zijn als volgt: 16 augustus komt het programma online, 23 augustus start de vriendenvoorverkoop en 30 augustus start de reguliere kaartverkoop.

In het blokkenschema staan twee aanvangstijden bij alle concerten. Wat betekent dat?

Door de afstandsmaatregel hebben we te maken met een beperkte zaalcapaciteit. Om zoveel mogelijk bezoekers in staat te stellen live van de muziek te genieten, worden alle concerten twee keer uitgevoerd. Elk concert duurt een uur zonder pauze en heeft een vroeg én laat tijdstip.

Ik zing graag mee met het festivalkoor. Waar kan ik me aanmelden?

Meer informatie over het koor en aanmelden kan via onderstaande button.

Meld u aan voor het festivalkoor

Festivalbezoek in coronatijd

Hoe ziet mijn festivalbezoek in coronatijd er uit?

Alles is anders in coronatijd, zo ook uw bezoek aan ons. Tijdens het Internationaal Kamermuziekfestival Schiermonnikoog volgen wij de richtlijnen en adviezen van de overheid en het RIVM.

Lees meer over uw festivalbezoek in coronatijd

Wat gebeurt er met mijn tickets als ik ziek word en niet naar het festival kan komen?

We kunnen uw tickets niet terugnemen, maar u kunt uw ticket wel aanbieden op onze vraag- en aanbodpagina. Binnenkort delen we een link voor deze pagina.

Krijg ik mijn ticketgeld terug als het festival moet worden afgelast?

Ja, als we het Internationaal Kamermuziekfestival Schiermonnikoog onverhoopt moeten afgelasten, ontvangt u uw ticketgeld retour (exclusief de gemaakte servicekosten).

Kaartverkoop

Hoeveel tickets kan ik bestellen?

Om zoveel mogelijk bezoekers in staat te stellen live van de muziek te genieten, worden alle concerten twee keer uitgevoerd. Om diezelfde reden verkopen we uitsluitend losse kaarten en geen passe-partouts. Er is een maximum van twee kaarten per concert per kaartkoper.

Meer informatie over kaartverkoop

Hoe kan ik online tickets bestellen?

  • Klik in het programma op het concert dat u wilt bezoeken.
  • Rechts ziet u de knop ‘ bestel tickets’. Bestel het aantal gewenste tickets. Deze verschijnen nu in uw winkelmandje (bovenin de menubalk).
  • Wilt u direct afrekenen? Klik dan op het winkelmandje en u wordt naar de pagina geleid waar u uw bestelling kunt afronden.
  • Wilt u eerst verder winkelen? Klik dan naar door naar de andere concerten die u wilt bezoeken, verzamel de tickets in uw winkelmandje en rond uw bestelling af als u alle tickets heeft besteld.

Meer informatie over kaartverkoop

Ik heb mijn tickets besteld en wil afrekenen, hoe ga ik nu verder?

  • Klik op het winkelmandje rechts bovenin de menubalk
  • U komt nu op de bestelpagina, waar u een overzicht ziet van de door u bestelde tickets*
  • Onderaan vindt u de knop ‘Plaats bestelling’ -> klik hierop
  • Vervolgens krijgt u de keuze om in te loggen of een account aan te maken. Indien u al eerder bij ons heeft besteld, kunt u met uw bestaande wachtwoord inloggen. Maak anders een nieuw account aan via ‘Nieuwe bezoeker’
  • Tenslotte kunt u uw bestelling afrekenen* Eventueel kunt u hier uw bestelling nog wijzigen

Meer informatie over kaartverkoop

Hoe ontvang ik mijn e-tickets?

U kunt uw tickets direct na bestelling downloaden. Ze worden tevens per e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u tijdens het bestellen hebt opgegeven.

Ik heb mijn e-ticket nog niet ontvangen, wat nu?

Heeft u na een dag nog geen mailbericht met de e-tickets ontvangen, controleer of de mail misschien in de spambox (ongewenste mail) is terecht gekomen. Controleer ook of uw mailbox niet vol is, dan kan de e-mail niet worden afgeleverd. Controleer of u op dit moment gebruik maakt van de mailbox die u bij het bestellen hebt opgegeven. Heeft u de e-tickets toch niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@schiermonnikoogfestival.nl.

Ik heb geen printer en kan daarom geen e-ticket afdrukken.

U hoeft uw e-ticket niet te printen, maar mag het ook op uw smartphone tonen bij de entree van het concert. Lukt dit ook niet, dan kunnen wij uw ticket afdrukken bij de informatiebalie in Hotel Van der Werff, die geopend is tijdens alle festivaldagen.

Ik ben onverwachts verhinderd of heb kaarten over. Mag ik deze teruggeven?

Nee. Eenmaal gekochte kaarten kunnen niet worden teruggenomen. Wel kunt u de kaarten aanbieden op de vraag- en aanbodpagina (NB: dit gaat buiten de festivalorganisatie om):
Binnenkort delen we de link van de vraag- en aanbodpagina.

Contact

Stond uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via info@schiermonnikoogfestival.nl.

De tickets zijn toegevoegd aan uw winkelmandje Het winkelmandje in bijgewerkt
Bekijk